De Meet & Connect eventruimte is ontworpen om mee te groeien met jouw plannen. Gelegen op de bovenverdieping van het pand, geniet je hier van rust, daglicht en comfort. De ruimte is ideaal voor workshops, vergaderingen, opleidingen en andere kleinschalige events.
De ruimte is voorzien met lage en hoge tafels met stoelen, opstelling kan gewijzigd worden in overleg (96m²)
Digibord/ scherm
Flipchart en stiften
Papier – pen
Verse thee
Water (plat & bruis)
Koekjes en seizoensfruit
Gebruik van het buitenterras
Gebruik van de bar en keuken (40m²)
Private parking naast het gebouw
Rustige en professionele omgeving
WiFi
Makkelijke toegang (met persoonlijke toegangscode)
Schoonmaak inbegrepen
Bestek, glazen, tassen en borden aanwezig
Mogelijkheid tot gebruik van een vergaderzaal
Onze polyvalente ruimte bevindt zich, in de Sint-Jorisstraat 85 A, 8730 Beernem.
Dankzij deze centrale ligging op 3 minuten van de E40, zijn we gemakkelijk bereikbaar vanuit zowel Brugge als Gent. Handig voor wie gasten of collega’s uit verschillende richtingen ontvangt.
U kunt gratis parkeren aan de linkerzijde van het gebouw.
Tijdens de openingsuren zijn de parkeerplaatsen vooraan gereserveerd voor winkelklanten, maar na sluitingstijd mag u hier gerust ook parkeren.
Fietsenrek beschikbaar.
Wil je de ruimte huren voor een workshop, vergadering of privé-evenement? Boek eenvoudig via onze online tool.
Tarieven:
Halve dag -avond (4 uur): €395,00 excl. btw
Volledige dag (8 uur): €695,00 excl. Btw
De prijzen zijn inclusief gebruik van keuken, tafels, stoelen en basis opkuis.
Extra wensen of materialen? Laat het ons weten – we denken graag met je mee.
Wil je je gasten of team verwennen met een heerlijk ontbijt? Voeg dan eenvoudig onze ontbijtformule toe aan je boeking. Ideaal voor een vroege vergadering, workshops of een gezellig netwerkmoment.
Wat mag je verwachten? (Per 2 personen)
2 x croissant
2 x chocoladekoek of boterkoek met rozijn
4 x speciale soorten (mix van 2 broodjes en 2 sandwiches)
1 pakje kaas
1 potje confituur
1 potje choco
2 kleine flesjes Minute Maid fruitsap
2 yoghurts
2 stuks fruit
2 botercups
Minimum aantal personen: XX
Je eigen catering meebrengen? Geen Probleem! Er is een moderne keuken beschikbaar, ook voor eventuele externe cateraars.
Geen tijd of zin om zelf de Meet & Connect eventruimte te decoreren? Wij helpen je graag!
La Terra + kan de volledige aankleding van jouw gelegenheid verzorgen:
Sfeervolle tafeldecoratie
Thema-aankleding (vergadering, receptie)
Laat ons weten wat je in gedachten hebt en we werken een voorstel uit op maat.
Heb je een vraag? Dan ben je hier op de juiste plek. In deze rubriek met veelgestelde vragen vind je duidelijke antwoorden op de meest voorkomende vragen.
Toch nog een vraag? Neem contact op!
Ja, de ruimte is volledig rolstoeltoegankelijk. Je kunt de eerste verdieping bereiken met de lift, en er is ook een rolstoeltoegankelijk toilet.
Zeker! Je mag zelf catering voorzien of gebruik maken van de keuken.
We bieden een ontbijtformule aan (op aanvraag).
Ja, dat kan zeker! Stuur ons een mailtje, dan plannen we een moment in.
Annuleren kan tot X dagen op voorhand kosteloos. Daarna rekenen we X % van de huurprijs aan.
Absoluut! Je mag de ruimte naar eigen smaak aankleden, zolang je die na afloop weer in de oorspronkelijke staat achterlaat. La Terra + helpt je graag met de aankleding van jouw gelegenheid.
Tijdens de kantooruren is er meestal iemand aanwezig. Maar iedere huurder zal een unieke code krijgen om de deur te openen. Zo zul je zelf binnen kunnen.