Meet & Connect eventruimte

Over de ruimte

De Meet & Connect eventruimte is ontworpen om mee te groeien met jouw plannen. Gelegen op de bovenverdieping van het pand, geniet je hier van rust, daglicht en comfort. De ruimte is ideaal voor workshops, vergaderingen, opleidingen en andere kleinschalige events.

Faciliteiten /voorzieningen

  • De ruimte is voorzien met lage en hoge tafels met stoelen, opstelling kan gewijzigd worden in overleg (96m²)

  • Digibord/ scherm

  • Flipchart en stiften

  • Papier – pen

  • Verse thee

  • Water (plat & bruis)

  • Koekjes en seizoensfruit

  • Gebruik van het buitenterras

  • Gebruik van de bar en keuken (40m²)

  • Private parking naast het gebouw

  • Rustige en professionele omgeving

  • WiFi

  • Makkelijke toegang (met persoonlijke toegangscode)

  • Schoonmaak inbegrepen

  • Bestek, glazen, tassen en borden aanwezig

  • Mogelijkheid tot gebruik van een vergaderzaal

Onze polyvalente ruimte bevindt zich, in de Sint-Jorisstraat 85 A, 8730 Beernem.

Dankzij deze centrale ligging op 3 minuten van de E40, zijn we gemakkelijk bereikbaar vanuit zowel Brugge als Gent. Handig voor wie gasten of collega’s uit verschillende richtingen ontvangt.

Praktisch

  • U kunt gratis parkeren aan de linkerzijde van het gebouw.
    Tijdens de openingsuren zijn de parkeerplaatsen vooraan gereserveerd voor winkelklanten, maar na sluitingstijd mag u hier gerust ook parkeren.

  • Fietsenrek beschikbaar.

Tarieven & reserveren

Wil je de ruimte huren voor een workshop, vergadering of privé-evenement? Boek eenvoudig via onze online tool.

Tarieven:

  • Halve dag -avond (4 uur): €395,00 excl. btw

  • Volledige dag (8 uur): €695,00 excl. Btw

De prijzen zijn inclusief gebruik van keuken, tafels, stoelen en basis opkuis.

Extra wensen of materialen? Laat het ons weten – we denken graag met je mee.

Ontbijt (optioneel)

Wil  je je gasten of team verwennen met een heerlijk ontbijt? Voeg dan eenvoudig onze ontbijtformule toe aan je boeking. Ideaal voor een vroege vergadering, workshops of  een gezellig netwerkmoment.

Wat mag je verwachten? (Per 2 personen)

  • 2 x croissant

  • 2 x chocoladekoek of boterkoek met rozijn

  • 4 x speciale soorten (mix van 2 broodjes en 2 sandwiches)

  • 1 pakje kaas

  • 1 potje confituur

  • 1 potje choco

  • 2 kleine flesjes Minute Maid fruitsap

  • 2 yoghurts

  • 2 stuks fruit

  • 2 botercups

Minimum aantal personen: XX

Je eigen catering meebrengen? Geen Probleem! Er is een moderne keuken beschikbaar, ook voor eventuele externe cateraars.

Extra diensten

Geen tijd of zin om zelf de Meet & Connect eventruimte te decoreren? Wij helpen je graag!

La Terra + kan de volledige aankleding van jouw gelegenheid verzorgen:

  • Sfeervolle tafeldecoratie

  • Thema-aankleding (vergadering, receptie)

Laat ons weten wat je in gedachten hebt en we werken een voorstel uit op maat.

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Dan ben je hier op de juiste plek. In deze rubriek met veelgestelde vragen vind je duidelijke antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Toch nog een vraag? Neem contact op!

Samen verbinden,
samen groeien

Terra Connect is een inspirerende plek waar werken, ontmoeten en groeien samenkomen. We bieden moderne kantoorruimtes en een polyvalente eventruimte die toegankelijk is voor iedereen, van ondernemers en teams tot particulieren en organisaties.